Hösten 2010 har börjat.

Hej gott folk. Ni mycket få människor som faktiskt hittar hit. Men jag kan skriva här för min egen skull ändå.
Nu har kylan börjat tagit över den vackra sommaren som gick alldeles för fort. Men man ska inte gråta över spilld mjök. Nu börjar vi med nya tag! Det är höst. Vilket betyder mycket nya underbara kreationer. Stickat! Varmt! Tjocka strumbyxor! Dessutom är det sista året nu! Herregud, var tog åren vägen. Men istället för att ha ångest och kolla bakåt ska jag vända blicken framåt och tänka på livet, allt jag ska göra. Leva.

Idag tog vi ett steg närmare det nya livet, vi beställde studentmössor. Jag tog den finaste man kunde ta.
Man gör det ju faktiskt bara en gång. Nu är är jag så himla sjukt taggad över att ta studenten. Jag har tittat på klänningar den senaste timmen nu, mest på nêt -a-porter.. Ska nog sänka mina krav lite. Man kanske kan nöja sig med topshop istället för Oscar de la renta.......

Så studentresa är ju också aktuellt. Ska det bli det typiska festresa á la Ayia Napa, eller mer kulturellt som London? Eller både och.. Ja så var det här med stålar också... Den får bli ett senare problem. Leb die sekunde som mitt gamla favoritband säger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0