Mina konserter: Börjar med Billy Talent!

Tänkte skriva om mina favoritband som jag har sett live!. Börjar med Billy Talent.

Ett utav mina favorit band är det kanadeniska rockpunk whatever bandet Billy Talent!
Jag har lyssnat på dom i några ur och de är helt fantasiska. De är unika, låtar med tryck och med skrik så man ändock hör va de sjunger. Jag såg de live den 6 Februari år med min vän Anna som ni kan hitta här på Annas blogg

Konserten var grym. Tyvärr så hade jag dåliga örproppar så ljudet blev inte bra. Men de var mycket bra live, fulla av energi, speciellt sångaren Benjamin. Favoriten låten live var nog Red Flag och.. nu ska vi se.. Try Honesty.. White Sparrows. Alla var bra! Att stå där mitt i högen av svettiga musikälskare än oslagbar känsla. Att bara ryckas med med musiken och sjunga med tills rösten spricker, det är livet.

Jag och Anna var saliga efteråt , de var eurofi. Den känslan kommer vi få uppleva igen, 2 Juli. Då ska de spela i vår egna hemstad. De kommer till Peace and Love.  Lycka. Kärlek. Livet.

Konserter är min drog. 

En bild jag tog på Ian på konserten!




Kommentarer
Postat av: Anna

:D :D :D :D DE KOMMER TILL PEACE & LOVE JOHANNA!! :D

2010-05-04 @ 21:02:37
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0