Måndag!

Jag satt uppe till 01.20 i natt och skrev klart min 11 sidor långa uppsats om Afghanistan konflikten! Mycket intressant, men jag är något irriterad på talibaner nu. Haha.

Idag besökte min klass Luossa stugan , där poeten Dan Andersson växte upp. Det var mysigt och intressant. Men vad jag inte tycker om att åka buss långt. Blir alltid illamående. Fast jag satt med min bästa vän Anna och pratade om massa tjej grejer i en timme så det var helt okej haha :)när vi kommer igång om smink och grejor finns det inget slut!

Nu sitter jag i solen under äppelträdet och försöker plugga till kinseiska provet som jag har imorgon!

Bjuder på bilder :)

Jag ute i min trädgård.


jag i Luossa stugan.

Anna

Vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0