Smink

Tänk vad smink kan göra för ens utseende. Det är helt otroligt vilken skillnad det kan göra. Jag anser dessutom inte att det är att fuska till sig snygghet, utan mer att sträcka ut sig till sin fulla potential.
Själv tycker jag det är jättekul med smink. Kan stå vid spegeln och exprimentera och jag brukar titta på smink videos på youtube.

Har ett exempel på vad smink kan göra för utseendet. Har en Före och efter bild från idag.
I don't like the before picture.... But whata hell.

Före
Blek, ojämn hy..Ser trött ut

Efter
Piggare blick, lite hälsosammare hy. Känns lite snyggare

 

 

Mitt ögonsmink. It's all about the skuggning och suddning

 

 

 

 

 

 

 

Finns en tjej på youtube som läggar ut sminkvideos, hon är jätteduktig, plus att hon har en mysaccent. Hon heter Lauren Luke. Hennes kanal http://www.youtube.com/user/panacea81


Kommentarer
Postat av: Anna ~ Sangster

Häftigt :P

2010-01-06 @ 19:41:34
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0