1 April. Torsdag. Lov.Skönt.

Hej peps. Ja vad ska man skriva? Livet flyter på som vanligt. Skolan är seg. Vänner är trevliga.
Vad gör vi i skolan nu förtiden då?, jo vi planerar sommaren. Eller ja vi drömmer om sommaren. Den måste komma snart innan vin alla dör av utmattning. Lärarna bara vräker arbete över oss.
Dessutom måste jag börja förbereda mig mentalt för att ta mina första körlektioner plus att göra högskoleprovet. Vad hände? Hur hamnade jag här ? Var jag nyss inte typ 12? Inte 17. Snart 18 till och med. Fast det ser jag ju fram emot. Att äntligen ses på som en vuxen människa. Inga gränser som stoppar en. Underbart.

Nästa sommar när vi alla har fyllt 18, kanske 19 till och med, får det bli en festivalturné i europa. Det vore mysigt.
Om man nu har råd med det? Först kanske jag ska till Kina (!) i juni och sedan i höst ska garanterat med klassen till USA. Vilket ska bli så spännande.

Ni får ha det bra. Uppdaterar mer sen. Ska se till att komma igång med bloggandet igen.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sommar <3

2010-04-01 @ 16:49:23
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0