Sugarplum Fairy

Ett av mina favoritband är , som överskriften säger, det svenska bandet Sugarplum Fairy.
Deras musik är väldigt bra. Klassisk rock med lite roliga utsvängningar.
Passar mig perfekt. Har sett dom live ett antal gånger, på peace and love. Men det var i somras som jag verkligen började tycka om dom. Bandet består av killarna: Carl Norén ,Victor Norén, Kristian Gidlund,David Hebert och
Jonas Karlsson. De är från
Borlänge.

En bild från i somras som jag tog själv. Har en förstoring på den bilden som ska komma upp på väggen snart.

Alla pojkarna är riktigt fina , men Viktor är nog den tjusigaste alltså. Fast enligt mina kompisar är hans äldre bror Calle snyggast.  Ja, vi ytliga tonårstjejer alltså.

Victor Norén




En video jag hittade på youtube, det är från Peace and Love i år. De spelar en av mina favorit låtar. The Escapologist.







Kommentarer
Postat av: Anna

:D :D

men som sagt... Calle är snyggare... ;D

2009-10-24 @ 20:37:56
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0