Lördag

Idag har jag gjort absolut ingenting.........Men det var helt okej ändå. Det är ju looov :)
Har lite planer för veckan. Tisdag, fika med vännerna. Onsdag blir det Sagan om Ringen maraton med vännerna som orkar titta på film 9 timmar i sträck. Shopping med Annis någon gång också.
Sen de andra dagerna är öppna för  andra saker. Som plugg, tyvärr. Vi har en massa saker att göra tills veckan efter lovet...

Över till roligare saker. Igår i fredagens klick så stod det om en Twilight novell-tävling. Då man kan vinna en resa till NY där man får gå på något slags event där man har chans att träffa skådisarna. Jag ska skicka in ett bidrag, har ett färdigt.Tänk om man skulle vinna alltså, det vore väl inte så fel att träffa på den här pojken där. Eller?

Taylor Lautner








Kommentarer
Postat av: Anna

Jag städade hela huset idag som en överaskning till mamma och pappa som var i stugan idag ;D

Ohh, jag har ingen novell liggandes som jag är nöjd med men det skulle vara kul att försöka :D

2009-10-24 @ 20:36:46
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: annis, typ eller nåt :)

j'vlar du... slukke gått in och kikat lite tidigare känns det som :)

2009-10-30 @ 22:52:28
Postat av: Johanna

haha jaa! HET SOM FAN!

2009-10-30 @ 23:17:08
URL: http://joju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0