Höstshopping!




Hej alla frysna människor. Nu har hösten kommit, och den medföljande kylan. Egentligen har jag inget emot det, för, jag älskar höstkläder helt enkelt. Ett exempel på en typisk höstoutfit á Johanna.  Dessutom är alla löven så vackra i alla varma nyanser, love it!






  
Skinnjackan jag har på mig köpte jag på tradera, dock ska jag kanske sälja den. Då den är lite för stor för mig över axlarna .Har en köpare pågång iallafall, får besked idag om.
Men jag blir iallafall inte utan för igår gjorde jag ett jätte mega fynd!
På HM hade de 10 % för alla medlemmar på ett plagg, sedan hade dom 20% på alla jackor plus a
tt jag hade en 100kr rabattcheck. 499kr reducerades till ca 260 kr . Slänger in en bild






Igår köpte jag även en thomas sabo berlock, 30% tror jag det var.









Förra helgen var jag och i stockholm. Vi gick på tictanic-utställningen på djurgården. Det var jättekul verkligen. Okej, mer gripande än kul. Men jag rekomenderar den verkligen.
Så klart blev det shopping även där.

T-shirt från Monki


Skinnstövlar från Esprit.




- Nu ska jag gå och göra nått effektivt. Typ duscha eller lite läxor. Börjar nämligen halv två. Fast jag ska visserligen dit och göra lite samuppgifter med en kompis först. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0