Hejhej :)

Höstlov höstlov tralalalaa! Nu är det höstlov. Väldigt skönt! Efterlängtat till tusen. Fast det är lite väl kallt nu, men det är bara att vänja sig. Det kommer bli kallare...



Jag firade lovet med lite shopping men kompisen Anna. Fast det tog ett tag innan vi kom iväg från skolan.. hehe.....Anna hade inte gjort klar en uppgift på svenskan, vilket jag hade så. Så under tiden jag väntade roade jag mig med att skrämma mina vänner lite. Jag och Antonia hade en intensiv diskussion om ett tv-spel som vi båda spelat /spelar. Kingdom Heart. Kortfattat handlar det om att man är en Anime- kille som heter Sora som letar efter sin vän Kairi tillsammans med Långben och Kalle Anka. Man springer runt i olika Disney världar och man kämpar mot de hjärtlösa som försöker ta över världarna. Man slåss med en jättenyckel, samtidigt som man samlar in de 99 dalmatinerna. HAHA. Helt sant. Jag har avslöjat mig, jag är en nörd.

När vi väl kom dit fikade vi på Wayne's och dreglade över alla snygga skor på Scorett. Hittade ett par skitsnygga skor, tyvärr har jag inte pengar till dom.


Det blev det här iallafall!


Skor, Din sko 440 kr





Sko armband? Scorett 149kr för två st





Jeans , Gina 299kr

De är dock lite mörkare i verkligen.

 

 

Skorna jag vill ha från Scorett.

 

bild från www.scorett.com

 

 

 

 

Sora xD


Kommentarer
Postat av: Anna

älskar dina strumpor :) ock byxorna är snygga :)

2009-10-23 @ 22:06:14
Postat av: Anna

Fina grejor :P

Spelet verkar ju skitkul ;D

BTW. kul att du för en gångs skull skrev lite nytt men vore roligare om det hände oftare! :D :D

2009-10-24 @ 00:01:27
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0