Tisdag ; Got the Twilight fever.

Jaha nu var man hemma igen då.. Jag fick lov att åka hem från skolan. Allt var som  vanligt, vi satt och pratde. Tills jag helt plöstligt blev anfallen av en grym magvärk. Nu känns det som jag ska spy.... Trevligt värre, eller hur??
Hoppas det inte är magsjuka eller något. Kan verkligen inte missa skolan.

Ja igår morse så sprang jag till biblioteket och lånade andra delen i serien  Twilight Saga , När jag hör din röst, och ja.. läste ut den i morse.. heh. Jag läser för snabbt, men de där böckerna är såååå beroende framkallande. Man dras verkligen med i handligen. Hur ska jag nu stå ut till jul innan jag får läsa tredje????
Skit.

Men det är väl lika bra egentligen, så jag kanske kan koncentrera mig på skolarbete och sånt där relevant och viktigt...
Men jag tror det går någon slags Twilight feber i skolan haha. Alla har typ köpt böckerna , eller lånat de från biblan o.s.v. Jag kanske har bara insjuknat rejält i Twilight febern..Kanske därför jag var totallt iskall i går, seriöst mina fötter är alltid kalla, men igår var de iiiskalla. Händerna med... hmm...

hehe..


Nej nu yrar jag bara. Ska skärpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0