Torsdag

Hej Det har inte hänt så mycket den här veckan för mig, hade samhällskunskapsprov som jag tror gick bra. Fick tillbaka ett franskprov som jag gjorde förra veckan, blev förvånad för jag fick VG :) Trodde det skulle gå mycket sämre. I Tisdags var jag och fikade med mamma och mormor på stan, det var mysigt jag tog en och en nån slags maräng bakelse som jag glöms namnet på , mumsigt var det iallafall! Sen gick jag och mamma i lite affärer, hittade en jättesnygg svart paljett jacka som jag vill ha. Önskar mig den i julklapp, hoppas tomten är snäll i år ;)

Jag och mamma gick iallafall in på bokhandeln, då visade jag mamma en bok jag önskade mig. Men snäll som min kära mor är köpte hon den till mig på en gång :D Tack mamma! Jag fastnade i den på direkten! Den heter ” Om jag kunde drömma ” eller den är nog mer känd som twillight . Grymt bra bok! Började läsa samma dag och läste sen in på kvällen. Sen på onsdagen läste jag i skolan, sen skulle jag egentligen med de andra och plugga lite på biblioteket, men ja heh.. Det blev inte så om man säger så. Jag satte mig på bussen hem och läste, när jag kom lade jag mig i soffan och läste och voilá några timmar senare hade jag läst ut den .
Det kan man kalla sträckläsning! För alla som inte vet så är det en vampyr bok som brutalt dödar stereotypen av vampyrer , på ett grymt bra sätt. Tror jag har en crusch på Edward i boken hehe. Men ni ska se hur han ser ut i mitt huvud! Den har iallafall filmatiseras och den har biopremiär i morgon! Jag i och några kompisar ska gå, vi är 6 st från min klass och jag tror det var några andra från A som skulle gå också :P Ska bli jättekul :) Men ja kommer bli besviken , för han som spelar Edward är inte lika snygg som Edward i mitt huvud haha xD

Just ja hade simmning på idrotten i dag, jobbigt as hell! Simmade 60 längder :P Sen råkade vi komma lite försent till engelskan som vi hade efteråt.. tror vår lärare inte uppskattade det... Byebye !

Kommentarer
Postat av: Sara.

hoppas du får en bra kväll:)

2008-11-20 @ 18:37:48
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Anna

Määh, synd att bannern blev så där, jag trodde den skulle passa "/

2008-11-20 @ 19:49:43
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: Sara.

hehe aa:) tack^^

2008-11-20 @ 21:43:37
URL: http://gaddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0