Söndag

Jaha nu var det söndag igen då.
Idag har jag varit och hälsat på min Farmor, skrivit på min novell, som by the way handlar om en engelsk tjej på semster i skottland, gjort en nyhets analys, satt upp min adventsstjärna och tittat på gossip girl. Ja mina söndagar är vekligen händelserika :P

Igår var jag och shoppade med Fridis och Izzie, vi shoppade julklappar, eller ja.. Jag köpte julklappar medan Izzie shoppade lite grejer till sig själv . Det är kul att äntligen hittat en vän som är mer shoppingtokig än vad jag är. Izzie köpte ett par skit snygga röda skor, en snygg kjol, silkes trosor och filmer :P That girl is one fire :D
( Hennes blogg : http://danceamongclouds.blogg.se/ )
Önskade att jag också kunde shoppa så där. Men just nu går hela min budget åt till juklappar. Köpte till min mamma igår. Nu blir du nyfiken va Mammsen? :) Pappa är jag klar med redan. I morgon ska jag köpa åt mig kusin Vitamin. Hihi nu blir du också nyiken va Pia? mohaha

Igårkväll var jag hemma hos Becci och myste. Vi hade tjej kväll vi två.Lagade mat och tittade på film. Åt chips och drack cola. Det var kul :)

See ya

Kommentarer
Postat av: Pia

tjoooohoooo!!! jag fick världens bästa julklapp älskling

TAAAACK!!!!!! PUSS

2008-12-25 @ 20:59:47
URL: http://piaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0