Onsdag - Mahatma Gandhi

Hejsan Är fortfarande sjuk. Snuvig och så, kämpigt i skolan när man inte är på topp. Men annars är det bra :) Har tydligen VG i historia iallafall, trots att jag inte gjorde den där extra uppsatsen om the Cold War. Då blev jag lite glad. Tyvärr gick det inte riktigt lika bra på engelska provet som vi fick tillbaka , men hey thats life. Nu skriver jag på en uppsats om Mahatma Gandhi. Ja.. Lite Segt är det. Visst var han fantastisk man som kämpade så för människorsrättigheter. Men ack så segt är det att läsa om honom. Jag har lånat 3 böcker från biblan om honom; En på engelska, en jättetjock på svenska och en väldigt tunn på svenska. Hrm.. gissa vem jag använder mig av? Jo den tunna. Visserligen skulle jag kunna använda mig av internet, menn våra lärare är grymt stränga när det gäller " sources" på hemsidor så det blir bara mycket jobb med att hitta sidor man kan lita på och hitta vem som skrev dom och när de skrev det osv. Thank god ska uppsatsen bara vara på en A4. Dock kan det skapa lite problem har jag upptäckt. Det kan bli lite krångligt att klämma ihop all information om honom på en sida. Men aja det går nog :) Justja på fredag på det Hagafest för moi och några av kompisarna. Kanske blir trevligt. Bonsoir mes cheri amis !

Kommentarer
Postat av: KUSIN PIA!!!!!

URSÄKTA MIG UNGA DAM!!!!

Du ska inte på någon jävla hagafest.. glöm det! okej, ingen alkohol och killarna ska minst stå längre bort än 10 meter. jag lovar jag kommer och hämtar dig annars med körkortet jag inte har. öj just ja, pappa har sagt att han tycker att jag ka köra utan! den du ;) PUSS! Be mamma ringa mig!

2008-11-07 @ 18:39:27
URL: http://piaryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0