Måndag!

Vaknade upp idag och upptäckte att min förkylning inte blivit bättre, kan ha med att göra att jag stod som sagt ute i kylan i en timme i fredags. Redan då hade jag ont i halsen, misstänker att jag hade feber sen inne på konserten också.:P Så jag stannade hemma från skolan idag, har suttit med datorn i knät hela dagen. Glad blev jag när jag hittade ett gossip girl avsnitt som jag missade söndagen jag var i ullared. Tack och lov för internet. Jag gillar verkligen Gossip Girl, vem önskar inte att man var så där rik och bodde i upper east side i New York :P Snygga är dom också, damn it. Tydligen så missade jag mest inställda lektioner så, det gjorde så inte så mycket :P Aja här är en bild från konserten som jag tog när de sjöng Untitled och Pierre dök upp bakom oss^^ Pierre Bouvier <3

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka fin bilder du har i headern! allt bra med dig i dag?

2008-11-03 @ 17:40:02
URL: http://http://www.dresslikeme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0