Håltimme

Så jaha nu har man håltimme igen då ;) Vi hade precis svenska! Det var en lärare som även är författare som hade ett föredrag för oss om hur man skriver bra noveller, väldigt bar och intressant. Vi ska börja med att skriva noveller nu. Men jag har ingenaning om vad jag ska skriva. Just nu har jag bara twilight i huvudet så ja.. Det är stor risk att det blir någon sorts vampyr historia. Just nu sitter jag med mina kompisar Anna, Fridis och Antonia :) Anna har också en blogg ,annahihi.blogg.se. Läs! Fridis är en väldigt snäll flicka, I like her a lot ^^ Vi ska resa jätte mycket när vi blir stora. Först på listan är Gotland till sommaren, låter väl mysigt? Sen ska vi till Storbritannien och tågluffa! Det ni :D Men först måste vi skaffa pengar, sommarjobb nästa! Just nu har jag lite av vad kan kalla pengakris. Har ca 130kr på mitt konto. Haha. Längtar till nästa vecka, studiebidrag mohaha! Anna är också en snäll flicka! Vi har lite planer vi med, som att åka till frankrike och hälsa på en viss Johnny ;) Vi har lite Norwegian Woods med The Beatles på våra huvuden. Vi har nynnat på den heela dagen. Nu måste vi gå!! Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0