Lördag!

Nu var det en vecka sedan jag skrev!, sry.
Så vad har hänt sen dess då? Jadu inte särskilt mycket. Vi hade ledigt några dagar. Pluggat. Varit i malung på skinnskolan. Vi fick sy egna skinnväskor :D den blev lite cool :)

Nu skiiiner solen så varmt och sköönt :)

Oh justja min fina Tokio Hotel väska kom i brevlådan i förregår. Tack till min faster Maja :) Den är skitsnygg! Bild kommer senare.

Har bestält en svart tyllkjol från tradera också :) Ska ha den under min vita siden klänning från MQ på avslutingen.
Hoppas bara den passar.

Ja nu har man blivit organsition ledare också. Men det är tyvärr hemligstämplad information, ifall av någon otrolig händelse att fel personer skulle råka snubbla in på min blogg.
Jag kommer avslöja det senare. Men det är inte så spännande som det låter.

Ikväll blir det lördagsmys hemma hos Jennie. :) Vi ska käka hamburgare!


Vi hörs och kanske syns! Er Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0