Torsdag :)

Yey nu är jag blondare!  
Jag cyklade till ica direkt efter skolan och köpte en sorts ljustoning,nivå 3. Wella Viva. Mamma hjälpte mig med färgen, men vi trodde inte det skulle räcka till mitt hår, mamma säger att jag har omänskligt hår. Väldigt tjockt och långt hår,lite överdrivet tjockt. Ett tag trodde vi att jag skulle bli gulhårig haha. Men det blev väldigt bra. Ser naturligt ut. Konstigt nog försvann inte mina svart-mörka slingor ett dugg. Fast det gör inget, är glad att dom är kvar, skulle sakna dom annars :P
Lägger in en bild imorgon. :)

Usch hade  det nationella matte provet imorse- det gick inte alls bra på den svåra delen . Aja det är som det är.
 
Yey ett av mina favorit band kommer till Sverige :D Cinema Bizarre, ett tysk poprockband.
11 augusti har dom konsert i stockholm, på fryshuset... Vill så jätte gärna gå. Ska diskutera med mina föräldrar ;)

Nu ska jag återgå till tv:n hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0