tisadag :)

Bonjour !

Jag är såååååååå trött. Jag orkar inte ens lyfta på mig och hämta tv-dosan som ligger 1m bort, fast jag vill verkligen ha den så jag kan byta kanal! America's funniest homevideos är rätt så väderlöst.Men nej jag orkar inte. Löpningen på gympan idag tog kål på mig. Den utlöste dessutom en förkylning, så nu sitter jag här och snorar.

Idag har jag på mig min älskade th-hoodie. Den är skitsnyggt, svart med rött tryck. Officel dessutom. Dyr också. Tror det gick på 570kr när jag beställde den.
På bena har jag på mig mina gråa, svartmönstrade cheapmonday jeans. á 400kr. Bild kanske kommer senare.

Oh har ni sett den ENDA bilden på Bill efter operationen? Det var en lättnad att se han på bena :)  Men han såg ut att ha magrat en aning, fast det är väl försåeligt.Kan inte vara så lätt att äta om man har gjort en halsoperation.
Åh jag längtar till det blir någon Tokio Hotel konsert i sverige.

Yey americas funniest homevid's är slut :D Nu börjar Joey , det är lite små kul. Ni får inte glömma att titta på desperate housewives ikväll!ny säsong liksom. Efter det så får ni chatta med th på stardoll haha ;D Bara så ni vet heter jag _Cheapmonday_ där . Är ganska förtjust i den i sidan. Man får göra en tecknadversion av sig själv som man får köpa kläder till :D Sen kan man ju klä på massa olika kändisar också.

Just det bebisen jag träffa igår var uuurgullig, den sötaste sak jag någonsin sett.

Är en aning nervös över engelska-nationella provet imorgon, det låser sig i huvudet när jag blir tvingad att skriva på engelska.
Now I could write this text all in english if I wanted to, but tomorrow when I have no other choice then write in english, everything is going to be so fucked up. I oh my dear Tom I'm nervous.
Hihi is rather fun to write in english, I should to that more often.

Hihihi,jag fick mvg totalt på nationella i Svenska :D Så jättenöjd över det. Självförtroendet fick sig en spurt.



Nu ska jag försvinna in Joey's weirda värld, see ya laater people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0