THANK U IT'S BEEN ANOTHER BLOODY MONDAY

YO!!

Var på revyresan idag! Duktiga barn, det var teater typ eller en show kanske man ska säga :P
Becca = bra på att dansa :P

Jag fick vg på so-provet :D förstår inte hur men det är inte det viktiga :P

Tyvärr är det dåligt väder , värsta hagelstormen förut.Det konstiga trycket gör dessutom att jag får en jädrans huvudvärk!
Men snart blir det roligt, för då ska jag få träffa en nyfödd bebis :D:D

Kort inlägg tyvärr men kanske kommer mer senare ikväll :P


HERRÅ! nu ska jag gå och knapra alvedon


Kommentarer
Postat av: Anna

tror du inte jag var ute och cyklade när den där jävla hagelstormen kom!? ^^

2008-04-14 @ 19:21:54
URL: http://sangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0