Söööndaag- dagen av lathet

Här sitter jag dagen till ära i mjukisbyxor och smaskar chips och dricker dricka medan jag slötittar på sagan om ringen , de två tornen. Det är finfina grejer det.

Var och bowlade med tjejerna igårkväll, sen följde Evepevve med mig hem. Vi käkade pizza  och titta på th-livedvdn. Najsnajs :)

Tyvärr vakande jag med ångest imorse-hade världens läskigaste dröm >.<

Kommer antaligen vakna med ångest i morgonbitti också, påtanke att det är skola igen..Provresultatet på 2:a världskriget springa ikapp en tills man ger sig och möter sin dom.. Usch jag kommer säkert få ig och mitt mvg i historia kommer flyga ut genom klassrumsdörren snabbare än Anton hinner kalla mig emo för 100000000000000000000000000gången....


Nej nu ska jag sluta gnälla och tänka på något roligt istället, som på att somaren nångång kommer... Då blir det skoj. Speciellt med Peace and Love :D

Aja nu ska jag återgå till sagan om ringens magiska värld., eller så somnar jag ifåtöljen istället ....:P

ps. Lycka till Pia med dina öööööh hantverkare. ds


Kommentarer
Postat av: pinglan

vad du e kul:)

2008-04-13 @ 17:53:04
Postat av: Anna

tack för att du skrev att mina bilder är fantastiskt fina :)

2008-04-13 @ 18:25:38
URL: http://sangster.blogg.se/
Postat av: PIA

hörredudu.. hahaha... de går finnemang! ;)

2008-04-15 @ 23:43:13
URL: http://piaryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0