Söndag :)

Fåglarna kvittrar och solen skiner, c'est la vie :)

Sitter här utomhus i trädgården och bloggar , det är fint det. Jaja jag sitter iallafall utomhus. Första riktiga vårdagen och jag njuter. Snart börjar sommaren ordentligt. Musik blir bättre utomhus har jag upptäckt, så ni anti tokiohotel-människor lyssna på th utomhus ska ni se hehe :D  oj vad jag svamlar.

Om en månad drar klassen till sthlm då ska jag passa på att shoppaloss, har spanat in en korsett från Shock som är riktigt fin. Ja du, vi får se. Ska även titta på ett par mörkrosa hårclip-ons. Riktigt hår var det också tror jag, så det blir ju en investering isåfall. Men om det är riktigt hår så kan man ju färga dom som man vill så det blir juu kul att exprimentera lite. Det får jag ju inte göra med mitt eget hår så.

Min söta mormor är här nu :) Älskar den roliga damen.


Nej nu ska jag återgå till mitt shohooo!


hejhej




ps.hehe min mormor tycker inte Billy Talent var någe bra ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0