Sitter här i skolan.

Har precis haft engelska nationelllauppsatsen, det gick faktiskt bättre än förväntat. Blev klar typ efter en timme, sen efter det satt jag och kludda. Medan personen bredvid mig stirrrade ut ögonen på vad jag ritade. Vadå att rita en Tom är väl helt normalt, eller? kanske inte då.

Nu har jag rast i 25minuter till, sen har tråkval, oj jag menar språkval. Alltså franska. Gud vad det är tråkigt alltså.Men men jag får väl stå ut.Nu sitter jag här i datasalen och skriver medan Eve sitter här brevid mig och dreglar över bilder på Bill.:P


Just det, chatten igår. Hehe det var en ganska cool känsla att veta att Tom,Georg och Gustav sitter,visserligen flera 100mil bort,vid datorn precis då och svarar på frågor. Tyvärr kom inte någon av mina frågor med , men det kändes ändå rätt så coolt.
Fast jag höll mig vaken till 23.15 så jag är lite pömmsig.Fast det var värt det, helt klart.
Vi slutar 12.15 idag! Så himla skönt :) så då kan jag åka hem och sova.

Nu måste jag gå och hämta franskaböckerna, egentligen vill jag bara råka tappa böckerna i en brasa den sista april. Tyvärr har jag inte råd med det.

Byebye my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0