Onsdag- FUCK

Var och badade idag- friluftsdag. Det var bara jag och Eve där från våran klass. Det var rätt så kul.
Tyvärr blev resten av dagen riktigt skit.
Tokio Hotel konserten är nu helt fuckin' inställd , och här sitter jag och bölar som en treåring. Jahapp då får det väl bli nästa år istället då.......åh fuck.

Måste säga att det är jättesynd om tjejerna som vann meet&geet tävlingarna, där rök deras chans att få träffa dom. Måste kännas ännu mer piss för dom.

Det är så skabb idag så det blir ingen bild på dagens outfit.

Nej nu måste jag plugga på till provet om Andra Världskriget Ciao


ps. Andra Världkriget suger det med ds.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling! http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Ha en fortsatt bra dag!

2008-04-09 @ 15:52:47
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0